初飲初樂詳解

通常對韓國人嚟講,大部分都係初飲初樂、真露二選一(然後通常都係真露贏),但係釜山等慶尚道地區,好日子燒酒可以話係同真露一樣咁有人氣嘅存在,之後去釜山都可以試下㗎。 「初飲初樂」採用韓國大關嶺山麓純淨的岩石水釀製,含有對人體有益的豐富的礦物質,是世界上最早的鹼性水燒酒。 唔知道以上咁多種韓國酒類,大家最鐘意邊款呢?

初飲初樂

初飲初樂草莓燒酒360ml 韓國燒酒,度數低、價格也親民的燒酒是韓國人聚餐時的必備品。 在韓國,不僅燒酒品牌多,口感與味道也相當豐富,各大酒業品牌也都不斷推陳出新。 樂天酒業下的燒酒品牌初飲初樂就又推出了新款水果燒酒——初飲初樂草莓燒酒。

初飲初樂: 初飲初樂-藍莓燒酒

初飲初樂草莓燒酒,淡淡的酒香中泛著清香的草莓味,口感較普通燒酒更加柔和、清甜爽口,在韓國年輕女性消費者中擁有超有人氣,可謂是三五閨蜜聚會的小酌佳品。 韓國燒酒,度數低、價格也親民的燒酒是韓國人聚餐時的必備品。 樂天酒業下的燒酒品牌初飲初樂就又推出了韓國第一款水果燒酒——初飲初樂柚子燒酒。

  • 「初飲初樂」採用韓國大關嶺山麓純淨的岩石水釀製,含有對人體有益的豐富的礦物質,是世界上最早的鹼性水燒酒。
  • 初飲初樂草莓燒酒360ml 韓國燒酒,度數低、價格也親民的燒酒是韓國人聚餐時的必備品。
  • 採用韓國大關嶺山麓純淨的岩石水釀製,含有對人體有益的豐富的礦物質,是世界上最早的鹼性水燒酒。
  • 樂天酒業下的燒酒品牌初飲初樂就又推出了韓國第一款水果燒酒——初飲初樂柚子燒酒。
  • 在韓國,不僅燒酒品牌多,口感與味道也相當豐富,各大酒業品牌也都不斷推陳出新。

「漢拏山燒酒」有17度同21度嘅選擇,係濟州島嘅名產之一,所以好多韓國人去濟州島玩,食飯飲酒都會指名要漢拏山燒酒。 由MAMAMOO代言嘅「大鮮燒酒」一樣都有特定群眾支持,16.9度嘅酒精濃度同其他真露、初飲初樂一樣,但小編喝飲落就覺得係比較濃郁,唔知道飲過嘅朋友有冇一樣嘅感覺,可以同小編分享一下。 飲落有少少淡淡酸甜香氣,被喻為「醉」可怕嘅韓國燒酒「梅花水」,小編個人覺得飲落有啲似藥水味(哈哈),不過都接受到。 通常韓國人飲梅花水,都會溝酒飲,聽講呢款酒飲嘅時候冇咩感覺,但第2日嘅宿醉會令你辛苦到懷疑人生。 朝鮮燒酒,是一種源於朝鮮半島的燒酒,主要原料是大米,通常還配以小麥、大麥或者甘薯等。 韓國燒酒顏色透明,現代大韓民國出產、面向外國市場的燒酒度數為20度左右口感清新、新鮮。

初飲初樂: 初飲初樂巧克力燒酒360ml

初飲初樂優格燒酒360ml 養樂多+燒酒 在韓國是非常受歡迎的喝法 養樂多與燒酒以(3~4):1的比例混合,成了女性間大受歡迎的「養樂多燒酒」 初飲初樂優格燒酒 度數低、價格也親民的燒酒是韓國人聚餐時的必備品。 樂天酒業下的燒酒品牌初飲初樂就又推出了—初飲初樂優格(養樂多)風味燒酒。 產品資訊 品牌:初飲初樂容量:360ml酒精含量:12%產品特色 初飲初樂蘋果燒酒加入蘋果濃縮液,酒精度數比普通燒酒低了3~4°,淡淡的酒香中泛著清香的蘋果味。 飲用Tips 冰鎮後飲用,酒香與果味滑過喉嚨,口齒瞬間酒香爆發,喝起來毫無負擔。 初飲初樂柚子燒酒加入天然柚子濃縮液,酒精度也只有14度,度數也相比普通燒酒低了3-4°,淡淡的酒香中泛著清香的柚子味,口感較普通燒酒更加柔和、清甜爽口,在韓國年輕女性消費者中擁有超有人氣,可謂是三五閨蜜聚會的小酌佳品。 初飲初樂藍莓燒酒360ml 初飲初樂藍莓燒酒 加入天然藍莓濃縮液,酒精度也只有12度,度數也相比普通燒酒低了3-4°,淡淡的酒香中泛著濃濃的水蜜桃味,與柚子味燒酒不同的是,此次新上市的水蜜桃酒甜味更加濃郁。

在初飲初樂推出柚子燒酒前,韓國就已經風行起了水果燒酒。 現在,初飲初樂柚子燒酒的出現讓水果燒酒無論是從銷售渠道還是價格都更加親民。 同韓國藝人請夏同名嘅韓國燒酒「清河」都有唔少擁戴者,同其他燒酒比,清河嘅口感更加清爽(酒精濃度都低好多),係好多人唔想飲得太醉嘅選擇。 市佔率最高嘅韓國燒酒「真露」酒精濃度,同其他競爭對手一樣都係16.9度,根據《國民健康增進法》規定,17度以上嘅酒類禁止喺上午7點到晚上10點播廣告,所以酒商都紛紛下調酒精濃度,除咗迎合現代人口味,都可以將代言廣告投放效益最大化。 派),酒精濃度逐年都有下調,最新嘅初飲初樂原味燒酒濃度,竟然同其他韓國燒酒品牌一樣都只係得16.9度。

在韓國年輕女性消費者中擁有超有人氣,可謂是三五閨蜜聚會的小酌佳品。 大家以前嚟韓國都會食嘅密瓜雪條,而家燒酒都有出同樣嘅味! 酒精濃度只得12%,而密瓜濃縮液只得0.01%,飲嘅時候冇想像中咁濃郁,同其他水果燒酒一樣,比原味燒酒更加易入口。

產品資訊 品牌:初飲初樂容量:360ml酒精含量:14%產品特色 初飲初樂水蜜桃燒酒加入天然水蜜桃濃縮液,酒精度只有14度,淡淡的酒香中泛著濃濃的水蜜桃味,酒甜味濃郁。 初飲初樂(意為「像初次一樣」)是韓國樂天集團旗下的樂天酒業出品的一個韓國燒酒品牌。 採用韓國大關嶺山麓純淨的岩石水釀製,含有對人體有益的豐富的礦物質,是世界上最早的鹼性水燒酒。 當然來淘寶海外,淘寶當前有31件初飲初樂燒酒相關的商品在售。 之前喺GS25上市造成韓國轟動嘅西瓜燒酒。 小編之前飲嘅時候,覺得味道都唔錯,雖然西瓜味有啲似藥水,但都令成支燒酒飲落冇咁「辣候」,相當適合喺屋企小飲一兩杯嘅韓國酒類。

身為酒鬼嘅小編當然就每種都試過,亦都因為咁曾經醉得好慘,之後有機會嚟韓國同小編一齊飲返杯啦哈哈哈。

當然來淘寶海外,淘寶當前有47件初飲初樂相關的商品在售。 除咗西瓜之外,蜂蜜燒酒都係之前嘅特色口味燒酒名單之一,不過小編真心覺得還好,如果冇飲過都可以買嚟試下,但唔好抱太大期待。 如果韓國北部係初飲初樂同真露嘅天下,咁南方嘅釜山就係「好日子燒酒」稱霸。

初飲初樂

柯文思

柯文思

Eric 於國立臺灣大學的中文系畢業,擅長寫不同臺灣的風土人情,並深入了解不同範疇領域。